Εγγραφές - Πληροφορίες για πρωτοετείς 2021-2022

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΜΕ ΣΟΒΑΡΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022

Οι επιτυχόντες αυτής της κατηγορίας  θα πρέπει να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής μέσα από το περιβάλλον register.auth.gr  όπου θα ανεβάσουν φέτος και όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά ηλεκτρονικά, και να καταθέσουν στις γραμματείες την αίτηση που θα εκτυπώσουν από το ίδιο περιβάλλον και τα πρωτότυπα δικαιολογητικά, στο διάστημα από 15 Οκτωβρίου έως 22 Οκτωβρίου 2021, είτε με courier (Διεύθυνση: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Γραμματεία Κοινωνικής Θεολογίας και Χριστιανικού Πολιτισμού, Θεολογική Σχολή, 2ος όροφος, γραφείο 212, τηλέφωνο 2310996680-83), είτε με αυτοπρόσωπη παρουσία κατά τις ώρες 4-6 μ.μ.

Επιπλέον πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ανακοίνωση του Τμήματος Σπουδών στο σύνδεσμο:

http://dps.auth.gr/el/node/3478


Παράταση στη διαδικασία υποβολής αιτήσεων των πρωτοετών φοιτητών της κατηγορίας 90/10

Σας ενημερώνουμε ότι καθώς αρκετοί φοιτητές της κατηγορίας 90/10, δεν μπόρεσαν εκπρόθεσμα να υποβάλλουν την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής τους με τα κατάλληλα δικαιολογητικά, δόθηκε παράταση στη διαδικασία υποβολής των αιτήσεών τους μέχρι τις 31/10.

Οι φοιτητές καλούνται στο νέο χρονικό διάστημα να ολοκληρώσουν την εγγραφή τους.


Για να ενημερωθείτε για τις ψηφιακές υπηρεσίες που προσφέρει το ΑΠΘ παρακολουθήστε το ακόλουθο βίντεο που έχει δημιουργήσει το Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΚΗΔ) στο σύνδεσμο https://it.auth.gr/el/news/2021-09-28/5251.


Διαδικασία ενεργοποίησης

ακαδημαϊκών υπηρεσιών προς πρωτοετείς φοιτητές και φοιτήτριες ΑΠΘ 

(5 έως 11.10.2021)

 1ο ΒΗΜΑ:

Εφόσον έκανες την εγγραφή σου στο πληροφοριακό σύστημα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων*, θα λάβεις από το ΑΠΘ ένα μήνυμα (SMS) στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που δήλωσες στο ΥΠΑΙΘ. Καλείσαι από 5 έως 11 Οκτωβρίου να επισκεφτείς την πλατφόρμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΑΠΘ ώστε

α) να καταχωρήσεις τα στοιχεία σου και

β) να ανεβάσεις τα ακόλουθα δικαιολογητικά:  

  1. Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας και των δύο όψεων
  2. Φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας (πρόσφατη, έγχρωμη ή ασπρόμαυρη, σε ουδέτερο φόντο και να απεικονίζει ευκρινώς μόνο το πρόσωπό σας)
  3. Υπεύθυνη δήλωση σύμφωνα με το παρόν υπόδειγμα , την οποία μπορείς να εκδώσεις είτε ψηφιακά μέσω του gov.gr είτε εντύπως μέσω ΚΕΠ
  4. Απλή εκτύπωση του ΑΜΚΑ σου από εδώ

Εφόσον η Υπεύθυνη δήλωση εκδοθεί εντύπως μέσω ΚΕΠ, πρέπει στο ίδιο διάστημα (5-11 Οκτωβρίου) να την υποβάλεις στη Γραμματεία του Τμήματός είτε αυτοπροσώπως ή από άλλο εξουσιοδοτημένο από εσένα πρόσωπο είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής (με την ένδειξη στο φάκελο: Υπεύθυνη Δήλωση <το ονοματεπώνυμό σου> <ο Κωδικός Υποψηφίου Πανελλαδικών Εξετάσεων>

Η ταχυδρομική διεύθυνση είναι:

Γραμματεία Τμήματος Κοινωνικής Θεολογίας και Χριστιανικού Πολιτισμού

Θεολογική Σχολή

2ος όροφος, γραφείο 212

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Θεσσαλονίκη 54124

Για την αυτοπρόσωπη προσέλευσή σου στη Γραμματεία και σε οποιαδήποτε άλλη διοικητική μονάδα του ΑΠΘ ενδεχομένως χρειαστεί να επισκεφτείς, δες εδώ την ισχύουσα ΚΥΑ, σημείο 8).

Οι ώρες που δέχεται η γραμματεία του Τμήματος τους πρωτοετείς φοιτητές είναι 9 π.μ. έως 12 μ. από τη θυρίδα. Τηλέφωνο επικοινωνίας 2310996681.  

Για οποιαδήποτε τεχνική δυσκολία ως προς την είσοδό σου στην πλατφόρμα και τη συμπλήρωση των στοιχείων σου, μπορείς να επικοινωνείς με την εξυπηρέτηση χρηστών του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΑΠΘ στο τηλ: 2310 999000 ή στο email: support@auth.gr

2ο ΒΗΜΑ:

Αφού ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία με την ταυτοποίηση των στοιχείων σου από τη Γραμματεία και την οριστικοποίηση της εγγραφής σου στο σύστημα ηλεκτρονικής γραμματείας, θα λάβεις και πάλι ένα SMS με κωδικό (one-time password) για να ενεργοποιήσεις τη  φοιτητική σου ιδιότητα, αποκτώντας ιδρυματικό λογαριασμό. Ο ιδρυματικός λογαριασμός θα σου δώσει πρόσβαση σε μια σειρά υπηρεσιών και παροχών, όπως η ακαδημαϊκή ταυτότητα και η κάρτα σίτισης, οι εφαρμογές ηλεκτρονικής γραμματείας, τα ηλεκτρονικά μαθήματα κ.λπ. 

 Δες εδώ όλες τις διαθέσιμες υπηρεσίες με τη χρήση του ιδρυματικού σου λογαριασμού

Σχετικά με τη δια ζώσης εκπαιδευτική λειτουργία στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα (προϋποθέσεις συμμετοχής, διαδικασία ελέγχου πλήρωσης προϋποθέσεων συμμετοχής, υποχρεωτικότητα χρήσης μη ιατρικής μάσκας) και τη χρήση των λοιπών υπηρεσιών (φοιτητικά εστιατόρια, κυλικεία, φοιτητικές εστίες, φοιτητικά γυμναστήρια, αναγνωστήρια και βιβλιοθήκες) δες εδώ τη σχετική ΚΥΑ και  εδώ το Δελτίο Τύπου του ΥΠΑΙΘ. Σύντομα, μέσω της νέας πλατφόρμας του ΥΠΑΙΘ edupass.gov.gr τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας, φοιτητές/φοιτήτριες και διδακτικό προσωπικό, θα δηλώνουν τις προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούνται για τη συμμετοχή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία, ανάλογα με τα ισχύοντα ανά περίπτωση υγειονομικά μέτρα και την ηλικιακή ομάδα, όπου εντάσσεται κάθε φυσικό πρόσωπο.

 *Εάν για κάποιο λόγο, όπως μη κατοχή Α.Μ.Κ.Α., ανωτέρα βία, σοβαρή ασθένεια, στράτευση ή απουσία στο εξωτερικό, θεομηνία ή άλλο σπουδαίο λόγο τον οποίο πρέπει να αιτιολογήσεις, δεν κατέστη δυνατή η εμπρόθεσμη ηλεκτρονική εγγραφή σου στο πληροφοριακό σύστημα του ΥΠΑΙΘ, μπορείς να κάνεις αίτηση στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής σου, εκθέτοντας τους λόγους της καθυστέρησης, εντός 45 ημερών από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης στο ΥΠΑΙΘ (24/9). Η αίτηση πρέπει να συνοδεύεται από τα ανωτέρω δικαιολογητικά και υποβάλλεται είτε αυτοπροσώπως ή από άλλο εξουσιοδοτημένο από εσένα πρόσωπο είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής. Η εγγραφή σου ολοκληρώνεται ή μη, με αιτιολογημένη απόφαση του αρμόδιου οργάνου του Τμήματος. Εάν δεν εγγραφείς ούτε με αυτή τη διαδικασία, τότε χάνεις το δικαίωμα εγγραφής σου.

 


ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ-ΑΛΛΟΓΕΝΩΝ & ΟΜΟΓΕΝΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΩΝ, ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2021-2022

 Οι εισαγόμενοι αλλοδαποί - αλλογενείς και ομογενείς υπότροφοι του Ελληνικού Κράτους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 υποχρεούνται να υποβάλουν στη γραμματεία του Τμήματος Κοινωνικής Θεολογίας και Χριστιανικού Πολιτισμού τους μέχρι και την 29η Οκτωβρίου 2021, αυτοπροσώπως ή με νόμιμα εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό τους, αίτηση εγγραφής, συνοδευόμενη από τα ακόλουθα δικαιολογητικά, που προβλέπονται στο άρθρο 3 της αριθμ. Φ. 151/47149/Α5/2016 (Β' 820) Υπουργικής Απόφασης για την εν λόγω ειδική κατηγορία.

  1. Αντίγραφο τίτλου απόλυσης από Λύκειο και επίσημη μετάφραση του τίτλου.
  2. Βεβαίωση της αρμόδιας εκπαιδευτικής αρχής της οικείας χώρας για τη δυνατότητα του υποτρόφου να σπουδάσει σε Πανεπιστήμιο της χώρας έκδοσης του τίτλου απόλυσης.
  3. Βεβαίωση χορήγησης υποτροφίας από το Υπουργείο Εξωτερικών ή Παιδείας και Θρησκευμάτων.
  4. Πιστοποιητικό της αρμόδιας αρχής της οικείας χώρας ή του Ελληνικού Υπουργείου Εξωτερικών για την υπηκοότητα και την καταγωγή του υποτρόφου και των γονέων του.
  5. Πιστοποιητικό της ελληνικής διπλωματικής αρχής στο εξωτερικό που να πιστοποιεί ότι ο υπότροφος κατοικούσε και διέμενε στο εξωτερικό τουλάχιστον τα τελευταία πέντε (5) χρόνια πριν από το ακαδημαϊκό έτος της επιλογής, προκειμένου για ομογενείς υποτρόφους.
  6. Υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 του Ν.1599/1986 (ΦΕΚ 75/Α΄), στην οποία ο υπότροφος δηλώνει ότι δεν είναι εγγεγραμμένος σε άλλη Σχολή ή Τμήμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Ελλάδος και ότι δεν έχει αποκτήσει πτυχίο από Σχολή ή Τμήμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Ελλάδος έχοντας εισαχθεί με την ειδική κατηγορία των αλλοδαπών - αλλογενών και ομογενών υποτρόφων του Ελληνικού Κράτους.
  7. Αίτηση εγγραφής
  8. Δύο (2) φωτογραφίες τύπου αστυνομικής ταυτότητας.

Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 3 της αριθμ. Φ. 151/47149/Α5/2016 ( Β' 820) Υπουργικής Απόφασης: Όλα τα δικαιολογητικά του άρθρου αυτού που εκδίδονται από αρχές άλλου κράτους (σχολείο, άλλη εκπαιδευτική αρχή κ.λπ.) πρέπει να είναι επικυρωμένα για τη γνησιότητα της υπογραφής αυτού που τα υπογράφει από ελληνική διπλωματική αρχή στο εξωτερικό ή από τη διπλωματική αρχή της ξένης χώρας στην Ελλάδα (Προξενική Θεώρηση) με επικύρωση του Υπουργείου Εξωτερικών της Ελλάδας. Δικαιολογητικά ή πιστοποιητικά ή έγγραφα στα οποία θα υπάρχει επισημείωση, που προβλέπουν τα άρθρα 3 και 4 της σύμβασης της Χάγης (APOSTILLE) της 5ης Οκτωβρίου 1961 από τις αρμόδιες για το σκοπό αυτό αρχές, που σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 6 της ίδιας Σύμβασης, υποχρεώνεται να ορίσει το κάθε συμβαλλόμενο Κράτος δε χρειάζεται να έχουν επικυρωθεί για τη γνησιότητά τους από ελληνική διπλωματική αρχή στο εξωτερικό.

* Τίτλοι, πιστοποιητικά και βεβαιώσεις της αλλοδαπής υποβάλλονται και γίνονται υποχρεωτικά αποδεκτά σε ευκρινές φωτοαντίγραφο από το επικυρωμένο όμως, από δικηγόρο, αντίγραφο του πρωτοτύπου και απαραιτήτως πρέπει να συνοδεύονται από επίσημη μετάφρασή τους στην ελληνική γλώσσα, η οποία θα υποβάλλεται σε απλό ευκρινές φωτοαντίγραφο από το πρωτότυπο που εκδίδει η μεταφραστική υπηρεσία. (βλ. και άρθρο 11 ν. 2690/1999 ( Α΄ 45), όπως ισχύει μετά τις τελευταίες τροποποιήσεις του με το άρθρο 1 του ν. 4250/2014 ( Α΄ 74) και το άρθρο 24 του ν. 4325/2015 ( Α΄ 47), κυρίως σε σχέση με την υποβολή ευκρινών φωτοαντιγράφων)

 * Η επίσημη μετάφραση όλων των δικαιολογητικών γίνεται από αρμόδια κατά νόμο αρχή του Υπουργείου Εξωτερικών ή την Πρεσβεία ή το Προξενείο της ξένης χώρας στην Ελλάδα ή από την ελληνική διπλωματική αρχή στο εξωτερικό. Επίσημη μετάφραση γίνεται και από Δικηγόρο στην Ελλάδα που βεβαιώνει ότι πρόκειται για μετάφραση του συγκεκριμένου εγγράφου. Η βεβαίωση θα πρέπει να είναι επί του εγγράφου ή της μετάφρασης.

* Προϋπόθεση εγγραφής των υπαγομένων στις διατάξεις της παραγράφου 5.Β του άρθρου 1 της απόφασης αυτής είναι η γνώση της ελληνικής γλώσσας. Αυτό αποδεικνύεται με Βεβαίωση επιπέδου Β2 του Διδασκαλείου Νέας Ελληνικής Γλώσσας του Πανεπιστημίου Αθήνας ή με Πιστοποιητικό επάρκειας επιπέδου Β2 του Σχολείου Ελληνικής Γλώσσας του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης ή Πιστοποιητικό επιπέδου Β2 του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας, που συνυποβάλλεται με τα δικαιολογητικά της εγγραφής στη γραμματεία του τμήματος εισαγωγής.

Η βεβαίωση αυτή δεν απαιτείται: αν ο εισαγόμενος έχει τίτλο απόλυσης από ελληνικό ή κυπριακό σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και αν ο εισαγόμενος έχει τίτλο απόλυσης από ξένο σχολείο από τον οποίο να προκύπτει ότι έχει διδαχθεί και εξεταστεί επιτυχώς και στο μάθημα της ελληνικής γλώσσας.

* Σε περίπτωση που ο εισαγόμενος δεν έχει αποκτήσει την ανωτέρω βεβαίωση, μπορεί να εγγραφεί μέσα στην προθεσμία εγγραφής των νεοεισαγόμενων φοιτητών με την οικεία ειδική κατηγορία του επόμενου έτους, εφόσον προηγουμένως έχει αποκτήσει τη βεβαίωση αυτή. Σε αντίθετη περίπτωση ο εισαγόμενος χάνει το δικαίωμα εγγραφής του.

* Οι ομογενείς υπότροφοι στην περίπτωση που κρίνουν ότι δεν γνωρίζουν επαρκώς την ελληνική γλώσσα για παρακολούθηση στο Τμήμα εισαγωγής τους, μπορούν κατά τον πρώτο χρόνο εισαγωγής τους να παρακολουθήσουν μαθήματα ελληνικής γλώσσας και εφόσον αποκτήσουν την σχετική βεβαίωση εγγράφονται το αμέσως επόμενο ακαδημαϊκό έτος

Για να κατεβάσετε την αίτηση εγγραφής σε μορφή .doc πατήστε εδώ.

Για να κατεβάσετε την υπεύθυνη δήλωση σε μορφή .doc πατήστε εδώ


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΠΡΩΤΟΕΤΏΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ-ΑΛΛΟΓΕΝΩΝ

 Οι επιτυχόντες 2021 της κατηγορίας ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ - ΑΛΛΟΓΕΝΕΙΣ θα πρέπει να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής μέσα στο περιβάλλον

register.auth.gr

όπου θα ανεβάσουν και όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά ηλεκτρονικά, και να καταθέσουν στις γραμματείες την αίτηση που θα εκτυπώσουν από το ίδιο περιβάλλον και τα πρωτότυπα δικαιολογητικά στο διάστημα από 23/9 έως 30/9/2021, είτε με courier (Διεύθυνση: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Γραμματεία Κοινωνικής Θεολογίας και Χριστιανικού Πολιτισμού, Θεολογική Σχολή, 2ος όροφος, γραφείο 212, τηλέφωνο 2310996680-83), είτε με αυτοπρόσωπη παρουσία κατά τις ώρες 4-6 μ.μ.

ΤΟΝΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ:

  1. H ηλεκτρονική καταχώρηση στοιχείων στο περιβάλλον register.auth.gr είναι υποχρεωτική ΜΟΝΟ για τους επιτυχόντες του ακαδημαϊκού έτους 2021-2022.
  2. Εισαχθέντες του ακαδημαϊκού έτους 2020-2021 και 2019-20 ΔΕΝ θα καταχωρήσουν στοιχεία στο σύστημα register.auth.gr και θα προσέλθουν απευθείας στη Γραμματεία για εγγραφή.

Επιπλέον πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ανακοίνωση του Τμήματος Σπουδών του Α.Π.Θ.  στον σύνδεσμο:  http://dps.auth.gr/el/node/3468


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Δ/ΝΣΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΏΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
email: dps@auth.gr

 

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με Δελτίο Τύπου του ΥΠΑΙΘ, οι εγγραφές των επιτυχόντων πανελλαδικών εξετάσεων ακ. έτους 2021-22 πραγματοποιούνται από 16 έως 24 Σεπτεμβρίου 2021 στο Πληροφοριακό Σύστημα "Ηλεκτρονικές Εγγραφές 2021" του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων

Σας επισημαίνουμε ότι στην ίδια προθεσμία εγγράφονται:

α. στην ανωτέρω ηλεκτρονική εφαρμογή του ΥΠΑΙΘ, οι επιτυχούσες/-οντες της ειδικής κατηγορίας «Έλληνες Πολίτες της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης», οι οποίες/-οι υποχρεούνται να αποστείλουν με ταχυμεταφορά ή να καταθέσουν αυτοπροσώπως στη γραμματεία του Τμήματος επιτυχίας τους, εντός της προθεσμίας εγγραφών, τη σχετική βεβαίωση ότι είναι εγγεγραμμένες/-οι στα δημοτολόγια Δήμου των Νομών Ξάνθης, Ροδόπης ή Εβρου. Αν έχουν μετεγγραφεί σε άλλο Δήμο άλλης περιοχής τότε θα πρέπει να αποστείλουν ή να καταθέσουν αυτοπροσώπως βεβαίωση του συγκεκριμένου Δήμου από την οποία να προκύπτει οτι μετεγγράφηκαν σ' αυτόν, από Δήμο των ανωτέρω Νομών

β. απευθείας στο Τμήμα, και εφόσον προκύψει τέτοια περίπτωση, I) τα υιοθετηθέντα τέκνα της Βουλής των Ελλήνων, σύμφωνα με την παράγραφο 29α, του άρθρου 39 του Ν4168 (ΦΕΚ 193/2013)  II) οι διακριθέντες/-είσες σε επιστημονικές ολυμπιάδες, σύμφωνα και με τo άρθρο 40 του Ν4692 (ΦΕΚ 111Α/12.6.20), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 9 του Ν4777 (ΦΕΚ 25Α/17.2.2021), παράγραφος ε.
 

Σχετικά με την ηλεκτρονική εγγραφή των πρωτοετών στο πληροφοριακό σύστημα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και με τη διαδικασία της ταυτοπροσωπίας θα ακολουθήσει νέα ανακοίνωση. Παρακαλείσθε να παρακολουθείτε την ιστοσελίδα του Τμήματος www.past.auth.gr